TÈCNIQUES PER AVALUAR I ACOMIADAR-SE

Com ja sabem tots, tots els grups tenen un inici i un final, no importa quina hagi estat la seva evolucióaconseguida, ja que, és possible que alguns només s'hagin constituit com a masses, on  els membres es separen amb un sentiment d'alleujamento indiferència. Però en el cas d'haber aconseguit arribar a formar part d'un grup, pot ser un moment de dificultat emocional, per a tots el membres del grup; en el nostre cas, entre els educadors i els alumnes.

En aquest moment, per part de l'educador, s'inicia una avaluació on aquest haurà d'impulsar als alumnes per a que no s'aturin en la separació del grup i siguin capaços d'avançar cap endevant a través de noves experiències.

"En el nostre cas, hem de tenir clar que al treballar amb infants petits, l'apego entre els companys no és tan fort. Per aquest motiu, les dinàmiques que es realitzen, no són tan emotives per la seva part. Es poden organitzar festes i intercanviar regals de record, abraçades, petons, etc.".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada