Nom de la
dinàmica: Emocions i preferències.
|
Edat dels
infants: Nens i nenes de
|
||
Característiques
de la dinàmica: Inventada
|
|||
Tipus de
grup: Dinàmica d’avaluació
|
|||
Nombre de
grup: Es tractarà d’un grup gran.
|
|||
Objectius:
·
Observar les preferències dels infants.
·
Observar de quina manera avaluen els nens i nenes els racons
que tenen a classe.
·
Veure la seva pròpia organització com a grup.
|
|||
Descripció de la dinàmica: Aquesta dinàmica està
pensada per a quan els educadors/es vulguin avaluar els objectius proposats
anteriorment. Per exemple, aquesta dinàmica, tracta d’avaluar quines són les
preferències que tenen els infants envers les joguines proposades per
l’escola. Però en comptes de preguntar-li directament als nens i nenes que és
allò que més els hi agrada, realitzarem l’activitat següent. Cada infant
tindrà una panera dissenyada per ells mateixos que servirà per poder portar-se
a casa les joguines que més els hi agradi. Hem de tenir en compte que la
cavitat d’aquestes paneres serà petita, es a dir, no podran portar-se totes
les joguines, sinó que hauran d’escollir aquella que més s’estimi i en cas de
que un altre company també la vulgui, hauran de posar-se d’acord entre ells.
Realitzant aquesta activitat volem aconseguir que els infants siguin
capaços d’avaluar la situació i
prendre decisions tot respectant el seu voler i el dels seus companys i
aprenguin el valor de compartir, un dia se’l endurà un i un altre dia l’altre.
|
|||
Recursos
|
|||
Humans: Els propis nens i nenes
|
Materials:
Necessitarem
caixes petites de cartró per fabricar les paneres, llapis de colors, gomets,
etc., i les joguines de la classe.
|
Espai: La nostra aula.
|
|
Durada: Aquesta
activitat tindrà una durada de 15 minuts.
|
Són designacions sociològiques per indicar els canvis en un grup de persones.
dilluns, 21 de maig del 2012
DINÀMICA: Emocions i preferències
Etiquetes de comentaris:
DINÀMIQUES D'AVALUACIÓ (JENNY)
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada